ballı zencefili şurup

Kış mevsimi geldigi zaman mutlaka yaparım özellikle oğlum için bu karışımı soguk algınlıgından korunmak için ve hasta olduğumuz zaman da ku...

Kış mevsimi geldigi zaman mutlaka yaparım özellikle oğlum için bu karışımı soguk algınlıgından korunmak için ve hasta olduğumuz zaman da kullanabiliriz.

MALZEMELER:1 tane limonun yarisi,8-10 dilim dilimlenmiş zencefil,bu malzemelerin üzerini geçecek kadar bal.

HAZIRLANIŞI:bir kavanoza limon,dilimlenmiş taze zencefil,ve bal hepsini koyun.2-3 kere kariştirip buzdolabında saklayin.arada bir buzdolabindan çıkartarak kariştirip tekrar koyun.2 gün sonra bu karışım sıvı bir hal alacak.sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.gunde 1 kere çocuklara 1 çay kaşigi,büyüklere 1 tatlı kaşığı şeklinde verebilirsiniz.benim oğlum direk inmedigi için ben içtiği suyun içine 1 çay kaşıgı koyup öyle veriyorum.bu karışım 2 ay buzdolabında bozulmadan durabilir.ama ben yinede az az yapıp tüketiyorum.sonra yenisini yapiyorum.ŞİFA OLSUN HEPİMİZE..


Related

new 527096193850564392

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item