sebze konservesi tarifi

Evde baya bir domatesim vardı o gün aklıma hiç bir şey gelmedi ne yapacağımı bilemedim.bazen insan böyle şaşırıp kalıyor.aklıma Safiye ha...


  1. Evde baya bir domatesim vardı o gün aklıma hiç bir şey gelmedi ne yapacağımı bilemedim.bazen insan böyle şaşırıp kalıyor.aklıma Safiye hanım geldi hayalimdeki yemeklerin sahibi ona sordum ne yapabilirim Safiye hanım bana bir öneriniz varmı dedim o da bana bu tarifi önerdi bende hemen yaptım.iyikide yapmışım iyikide bana bunu önermiş acayip memnun kaldım.çok lezzetli bir tarifi hem yazın hemde  kışın tüketebilirsiniz
    Safiye hanıma buradan çok teşekkür ederim tarif için..şimdi gelelim yapılışına


MALZEMELER:

yarım kilo kabak
yarım kilo patlıcan
10 tane domates
yarım kilo yeşil biber
yarım kilo kırmızı dolmalık biber
1 çay bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tuz

YAPILIŞI:bütün sebzeleri küp küp doğrayın.geniş bir tencereye sıvı yağ koyup ocağın altını açın.sırayla soteleyerek önce biberleri sonra kabak,daha sonra domatesleri ekleyip pişirin.en son patlıcanlarıda ekleyip tekrar biraz daha pişirin.tuzunu ekleyip bir kaç dakika daha pişirip kavanozlara doldurun.kapaklarını sıkıca kapatıp ters çevirin.soğuduktan sonra güneş almayan bir yerde saklayın.istediğiniz zaman açıp kullanabilirsiniz.yaklaşık 1 seneye kadar bozulmadan bu şekilde muhavaza edebiliyorsunuz.ben yaptıktan 3 ay sonra açtığımda lezzetine doyamadım.AFİYET OLSUN...

Related

Sebze Yemekleri 794746951659429559

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item