kivi'nin faydaları

merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere kivi hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.benim gibi kiviyi sevmeyen bir çok insan var.her ne kadar ...

merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere kivi hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.benim gibi kiviyi sevmeyen bir çok insan var.her ne kadar kiviyi sevmesemde zorlada olsa yemeye çalışırım.gerçekten çok vitaminli bir meyve olduğunu biliyorum.aşağıdaki yazımı mutlaka okuyun derim.

kivi meyvesi vitamin ve mineraller açısından çok zengin bir meyvedir.içeriğinde çok fazla c vitamini olmakla beraber potasyum ve beta-karoten vitaminleride bulunmaktadır.özellikle çocukların ve yaşlıların daha çok tüketmesi gereken bir meyvedir.çocuklarda öksürük,nefes darlığı,burun akıntısı,kronik öksürüğü minumun seviyeye indirmektedir.kiviyi yerken kesinlikle bıcak ile kesmeyin.bıcakla keserseniz bütün vitaminini öldürmüş olursunuz.kiviyi dik tutup tepesini kesin.ve bir çay kaşığı ile içinden alarak bu şekilde yerseniz vitaminlerini öldürmemiş olursunuz.

Related

Püf noktası 3265124019468030063

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item