omlet sarma

MALZEMELER: 2 tane lavaş ekmeği ( tortillas ekmeğide olabilir ben tortillas kullandım) 2 tane yumurta 2 tane Ceddar peyniri ( ince dili...

MALZEMELER:

2 tane lavaş ekmeği ( tortillas ekmeğide olabilir ben tortillas kullandım)
2 tane yumurta
2 tane Ceddar peyniri ( ince dilimlenmiş kaşar peyniride olabilir)

YAPILIŞI:

ısıya dayanıklı bir kap içine yumurtaları ve tuzu atıp çırpın.microdalga fırında 80 sn pişirin.peyniri lavaş ekmeğinin ortasına koyun.peynirin üzerine pişen yumurtayı ortadan ikiye bölüp bir parçasını koyun ve kenarlarını katlayarak sarın.diğer lavaş ekmeğinide aynı şekilde yapın.sabah kahvaltıya doyurucu ve pratik bir tarif AFİYET OLSUN..

NOT:malzemeler kişi sayısına göre çoğaltılabilir.ben 2 kişilik yaptım.

Related

new 8054071094946300563

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item