patlıcan salatası tarifi

MALZEMELER: 3 adet közlenmiş patlıcan 2 adet domates 4-5 tane sivri biber (ben kırmızı biber kullandım ve közledim) 8-10 dal maydano...

MALZEMELER:

3 adet közlenmiş patlıcan
2 adet domates
4-5 tane sivri biber (ben kırmızı biber kullandım ve közledim)
8-10 dal maydanoz
1 adet kuru soğan
2 çay kaşığı sunmak
Tuz

SOSU İÇİN:

Yarım çay bardağı zeytin yağ
2 diş dövülmüş sarımsak
2 çorba kaşığı limon suyu
arzuya göre nar ekşisi kullanabilirsiniz.

YAPILIŞI:

patlıcanları közleyip kabuklarını soyun.ince ince doğrayın.biber,soğan ve domatesi doğrayıp patlıcana ilave edin.ince kıyılmış maydanoz,sumak ve tuz'da ilave edip karıştırın.sosu için zeytin yağ,sarımsak ve limon suyunu karıştırın.patlıcan salatasına ekleyin.10 dakika sosun çekmesini bekleyip servis tabağına alın.AFİYET OLSUN..
NOT:özellikle diet yapıyorsanız bu salata tama da size göre..

Related

Salatalar 5091780840611991380

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item