Kartopu tatlisi

MALZEMELER:1 paket krem şanti,yarım su bardağı pudra şekeri,1 paket vanilya,1.çay bardagi sut,2 su bardağı hindistan cevizi ÜZERİ İÇİN:be...

MALZEMELER:1 paket krem şanti,yarım su bardağı pudra şekeri,1 paket vanilya,1.çay bardagi sut,2 su bardağı hindistan cevizi

ÜZERİ İÇİN:benmari usulü erilitmis 1 paket (80gr)bitter çikolata


YAPILIŞI:1 çay bardağı süt ile krem santiyi köpürene kadar mikserin hızlı ayarinda cirpiyoruz.hindistan cevizi haric bütün malzemeyi çirptigimiz krem şanti dahil hepsini mikserle krem santi katilasanakadar cirpiyoruz.hindistan cevizini ekleyerek bir kaşık ile karistiralim.buzdolabinda yarım saat bekletelim.sonra ceviz büyüklügünde toplar yapalim.elimiz biraz nemli olursa topları daha rahat yapabiliriz. (Yanlız buraya dikkat! Islak demiyorum nemli olacak)hatta arada elimizi yikayip tekrar yapmaya devam edelim.üzeri icin çitçıtlı posete kırıp koyduğum bitter cikolatayi cezvede kaynattigim suyun icine koydum ve iyice eriyene kadar beklettim.sonra poşetin ucundan çok minik bir parça kestim.cikolatanin akacagi kadar.hemen topların üzerine gezdrirdim.AFIYET OLSUN

Related

Tatlılar 8289321133506701525

Yorum Gönder

emo-but-icon

tarif ara

BURALARDAYIZ

Instagram

İzleyiciler

Translate

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item